środa, 3 lutego 2016

WINTER QUEEN | EDITORIAL MAKE-UP | MAKIJAŻ KRÓLOWEJ ŚNIEGU | PALETA MORPHE BRUSHES

Hej! Co pół roku wszyscy studenci łączą się w wspólnym cierpieniu, ich życie ogarnia czysta rozpacz. Sen przestaje istnieć, a towarzyszami w tej bitwie stają się kawa i inne napoje energetyczne. Pod osłoną nocy studenci są wstanie przyswoić ogromne ilości magicznych zwojów. Notatki z zajęć zmieniają się w święte insygnia, a w punkcie ksero są wykuwane ostatnie nadzieje na przetrwanie wojny. Więzy międzyludzkie się zacieśniają i kwitnie handel papierami wartościowymi. Tak moi drodzy wygląda sesja. 
Jednak chociaż na chwile ten przerażający temat zamiećmy pod dywan. Dzisiaj chcę Wam pokazać pracę dzięki której udało mi się dostać wyróżnienie w konkursie! Nawet nie macie pojęcia jaka byłam szczęśliwa gdy zobaczyłam wyniki :D Dzisiejsza charakteryzacja jest inspirowana postacią Królowej Śniegu. A podczas tworzenia w moim pokoju rozbrzmiewało głośne "Leet it goo! Let it goo!". Enjoy!

Królowa Śniegu, Snow Queen, Editorial Make-up



snow queen makeup, morphe brushes 35b palette, makijaz

niebieski makijaz, frozen make-up

UŻYTE KOSMETYKI:
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Morphe Brushes 35B Palette
Sleek pout paint peek-a-bloo
Catrice liquid camouflage
Revlon ColorStay 
Lime Crime Black Velvet
Biała farba do ciała 
A Wy jak sobie wyobrażacie Panią Zimę?
 Odwiedźcie mnie także na:

34 komentarze:

  1. FENOMENALNY makijaż, to chyba mało powiedziane, ale ogólnie mnie zamurowało więc podziwiam z wielkim szacunkiem. :D No i łączę się z bólem sesji, posprzątałam już pustynię, no i teraz chyba czas na naukę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Mam nadzieję, że wszystko uda Ci się zdać :D I bardzo dziękuje <3

      Usuń
  2. Gratulacje!poziom godny Mistrzyni!Bardzo ciekawy makijaż,niespotykany i kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mistrzostwo ! Masz wspaniałe pomysły, a co najlepsze potrafisz je zaprezentować i to z jakim efektem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu żaden komentarz nie wyrazi poziomu tej pracy! Jestem totalnie oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, cudowny jest, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Piękny artystyczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow małe arcy dzieło:) pięknie to wygląda:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna (można powiedzieć) charakteryzacja :) Naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Istne dzieło sztuki Kochana! Idealna propozycja do filmu :) Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam do grona zachwyconych! Piękna stylizacja, bardzo kreatywna a jednocześnie nie przesadzona, ze smakiem. Widać precyzję i najwyższy poziom artystyczny. Podziwiam i gratuluję :*
    _____________________
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja skąd jako znam, dzisiaj kolejny egzamin za mną :) Zdziwiłabym się gdybyś nie była wyróżniona bo ten makijaż to pełna profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo rzadko podobają mi się takie makijaże ale twój jest cudowny ma coś w sobie ! :) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty tu komentujesz jakies moje marne wypociny - ja wchodze do Ciebie i co???? Zabrakło mi słów, dech mi zaparło i idę spac :) ale zostaję

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż jest po prostu powalający nie wiem nawet jak go opisać ;) a te czarne usta jak dla mnie boomba

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow... no to jest sztuka w czystej postaci ... nic więcej powiedzieć nie potrafię. Z przyjmnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieło sztuki ;) Masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ile tu pracy wlozono! *.* Pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest nieprawdopodobne. Dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko i córko! Słów brakuje! Absolutne mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tym cudeńku!<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze podziwiam osoby, które potrafią wykonać taki artystyczny makijaż. Jednym słowem - WOW!

    OdpowiedzUsuń
  22. Normalnie dzieło sztuki, coś pięknego. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. o cholera <3 Przepiękne. Naprawdę wspaniałe !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite...powinnaś wystartować w jakichś mistrzostwach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś godna podziwu, cudo !

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ROMWE?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-romwe-czyli-o-sukience-z.html
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń