poniedziałek, 7 marca 2016

COLOR EXPLOSION | MAKIJAŻ NA WIOSNĘ | SPRING MAKE-UP | ZMIANY NA BLOGU

Hej! Jak widać na blogu zrobiłam wielkie wiosenne porządki. Chociaż..Nie to był generalny remont. Było z tym wszystkim trochę roboty, ale efekt końcowy jest całkiem niezły. 

Dzisiejszy makijaż był oczywiście inspirowany kolorami wiosny. Brawo captain obvious. Eh, na początku zamierzałam zrobić minimalistyczny makijaż oczu....Taaa, minimalizm w tym wypadku nawet koło mnie nie przeszedł i nie pomachał. Może w następnym poście się  przywita ;p 

I na koniec już tylko dodam, że udało mi się w tej sesji zdać...wszystko! Żaden warunek już nad moją główką nie wisi i nie uśmiecha się szyderczo. Luty był miesiącem nieprzespanych i dłuugich nocy, ale na szczęście już po wszystkim. Do czerwca...

makijaż na wiosnę, makijaż oczu,


makijaz | makijaz krok po kroku

makijaż | makijaż wiosenny | makijaż oczu | makijaż krok po kroku


UŻYTE KOSMETYKI:
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Morphe Brushes 35B Palette
Makeup Geek Simply Marlena
Sleek pout paint peek-a-bloo
Rzęsy Neicha 509

Catrice liquid camouflage
Bourjois Healthy Mix
Manhattan Soft Mat Loose Powder



Jestem bardzo ciekawa czy nowy szablon Wam przypadł do gustu! To oko, które się na Was patrzy na górze to szybki szkic, który spodobał mi się na tyle, że umieściłam go na honorowym miejscu :D
 Odwiedźcie mnie także na:

28 komentarzy:

  1. wow makijaż jest przepiękny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżizas!
    Jesteś obłędna!!!!!!!!! Zbieram szczękę z podłogi!

    Na blogu bardziej minimalistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś genialna!. Blog wygląda pięknie (oko na honorowym miejscu kosmiczne <3 ). A makijaż... No cóż. Chciałabym kiedyś móc zrobić zdjęcia Twojej pracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest doskonale! Uwielbiam tu zaglądać, chociaż zazwyczaj podgladam z ukrycia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te oczko w logu :) A makijaz swietny, rzeczywiscie eksplozja kolorow :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem jestem zachwycona Twoimi dziełam!! Aż brakuje mi słów podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak człowiek niewyżyty artystycznie to ciężko o minimalizm ;)
    Uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita, serioo, pełen zachwyt <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalny artystyczny makijaż!!! Poezja ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Tło jest genialne, takie proste ale jakże efektowne. A makijaż to prawdziwa eksplozja kolorów :D super

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż zabrakło mi słów! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu nie zrobiłabym takiego makijażu, nie mam talentu do takiego dzieła. Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie mnie motywujesz i inspirujesz! Kilka kosmetyków i takie dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow makijaż świetny, pięknie dobrane kolory i wygląda tak bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczny makijaż, świetnie wykonany :) Aż mi poprawił humor, bo za oknem ani śladu wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja!!! Boski Makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż jest fantastyczny! Co do Ciebie zaglądam i widzę jakiś makijaż, to mi szczęka opada! :-)

    Szablon jest OK - czytelny i skromny - takie właśnie lubię. Nie walczy o uwagę z Twoimi zdjęciami i makijażami (i tak by z nimi nie miał szans ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny makijaz, iście wiosenny! Sam szablon jak najbardziej na plus, motyw przewodni, czyli to oko na samej gorze to będzie Twój znak rozpoznawczy i czuje, ze mnóstwo osób je zapamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Magia! Nie ma słów, które mogą opisać ten makijaż. Każdy kto twierdzi, że wizaż nie może być sztuką musi zobaczyć Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja ! Bardzo mi się podoba ;) Brak słów, uwielbiam takie eksplozje kolorów ;D

    OdpowiedzUsuń