wtorek, 22 marca 2016

LIP ART | MAKIJAŻ UST | 3X GRAPHIC LIP ART

Dla odmiany mam dla Was przygotowane 3 graficzne, precyzyjne makijaże ust. Mała ciekawostka, lip art nr 2 był inspirowany kolorami i wzorami mojej..ścierki kuchennej :D Jak widać inspiracje można czerpać z różnych źródeł.

lip art, graphic lip art, graficzny makijaż, makijaż ust,


lip art, graphic lip art, graficzny makijaż, makijaż ust,

lip art, graphic lip art, graficzny makijaż, makijaż ust,

UŻYTE KOSMETYKI:
Lime Crime Black Velvet
KOBO Professional Pure Pigment Gold Dust, Hot Orange, Cornflower
Sephora Cream Lip Stain 06

Podobają Wam się te lip arty? Chcielibyście częściej widzieć je na blogu? 
Zapraszam Was na mój instagram gdzie te cudeńka można było zobaczyć już dużo wcześniej :) 

Jeżeli podobają Wam się moje prace, proszę udostępniajcie je dalej! Niech jednorożce dotrą do jak największej liczby osób :D


28 komentarzy:

  1. Wow! Wszystkie są piękne, ale szczególnie podoba mi się pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Nie mogę się napatrzeć. Podziwiam Twoje umiejętności i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu....ale boskie !jestes genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, jestem pod wrażeniem! Pierwsze i drugie strasznie mi się podobają, aż nie mogę się zdecydować, które bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jestem pod wrażeniem:) piękne lip art'y:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zobaczyć kiedyś tutorial jak wykonujesz te lip arty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. REWELACJA!!! Kurde, jestes niesamowicie zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Idealnie symetryczne i proste. Precyzja wow :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co robisz jest tak profesjonalne, dopracowane że wow! Znowu jestem pod mega wrażeniem! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Trójka to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, robią naprawdę wrażenie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Precyzja <3 Mega !
    A zdjęcia powalają, znasz się na rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! nigdzie takiego czegoś jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie wooow, wyglądają jak stworzone w jakimś programie graficznym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ty to robisz? Genialna ta pierwsza propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej... Jesteś niesamowicie utalentowana. Jestem pod wrażeniem i dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wymiękłam :D Pokaż, jak to zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hipnotyzująca jest ta 3 :D jednak dla mnie również wygrywa pierwsza jako odważny make-up ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne ;) pewnie, że chcemy więcej, ale może tak jakoś w całości z pełnym make-upem ? :) Pierwsza fota wymiata !

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym taki lipart na ustach , szczególnie w wersji czarno złotej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie pięknie! i te równe idealne linie.. coś pięknego :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Są piękne i perfekcyjne. Przydałby się taki mini: krok po kroku, z produktami, które warto użyć do wykonania takiego dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń